تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2382
بازدید کل : 32791
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


براي هر پوست، کرم پودر مناسب

کرم‌پودر تنها براي زبياتر نشان دادن پوست نيست. در کنار خواص زيبايي داشتن يک کرم پودر خوب بايد پوشاننده لک‌ها، درمانگر، آب‌رسان، ضدچروک و ضدآفتاب نيز باشد.

براي پوست‌هاي خشک، بايد کرم‌پودري انتخاب کرد که مرطوب کننده نيز باشد.کرم‌پودرهايي که روي آن درج شده، حاوي ويتامين A يا B5 نيز مي‌تواند در برطرف شدن خشکي پوست و ترميم سلول‌ها موثر باشد. پس حتما پيش از خريد هر نوع کرم‌پودري، وراي مارک و قيمت، آن ابتدا به جنس پوست خود و بعد مواد تشکيل دهنده آن کرم‌پودر به ويژه مرطوب کننده بودن يا نبودن، آن توجه کنيد. روي پوست‌هاي جوان و سالم، کرم‌پودر حالت زيبا و يکنواختي ايجاد مي‌کند اما از 40 سالگي به بعد، چروک‌ها و چاله‌هاي ريز روي صورت مانع از بروز چنين حالت دلپذيري مي‌شود. در بازار کم‌پودرهايي وجود دارد که اثر ليفتينگي نيز دارند. پايه اين کرم‌پودرها سيليکون يا کلاژن بوده که خستگي را از چهره گرفته و با منعکس کردن نور سبب مي‌شود چروک‌هاي ريز و مشکلات پوستي به چشم نيايند. کرم‌پودر همچنين بايد محافظ پوست در برابر UVA خورشيد باشد. کرم‌پودرهايي هم‌اکنون وارد بازار شده که واقعا مي‌توان آنها را به جاي کرم‌ ضدآفتاب استفاده کرد. توجه داشته باشيد که ضريب ميزان حفاظت در برابر UV آفتاب روي آنها قيد شده باشد.معمولا اکثر خانم‌ها کرم‌پودر به صورت مي‌زنند تا قرمزي، لک‌هاي ريز، جوش‌ها و علايم پيري پوست را بپوشانند. جالب است بدانيد در کنار کرم‌پودرهاي سنتي که تنها مشکلات را مي‌پوشاندند، به تازگي محصولاتي به نام کرم‌پودرهاي تصحيح‌کننده نيز وارد بازار شده‌اند که حاوي بيگمنت‌هاي بيشتري است، در نتيجه مشکلات پوستي را بهتر مي‌پوشانند و حاوي ترکيبات خاص هستند که مشکلات پوستي نظير انواع لک‌ها، آکنه‌، سوختگي و جاي زخم‌ها را بهبود مي‌بخشند و استفاده مداوم آنها به ترميم پوست کمک مي‌کند. به طور کل توصيه مي‌شود اگر از کرم‌پودر استفاده مي‌کنيد، حتما کرم‌پودري مناسب جنس پوست خود انتخاب کنيد و بعد کرم‌پودر را صحيح روي پوست بماليد. متخصصان زيبايي مي‌گويند بايد کرم‌پودر را با نوک‌ انگشت و از داخل به سمت بيرون صورت کشيد و توجه کرد که رنگ گردن و گوش‌ها با صورت هماهنگ باشد.کرم‌پودر را بايد پس از به خانه آمدن از روي پوست شست تا مواد سمي و سلول‌هاي مرده روي پوست سبب خفگي پوست نشوند. قبل از استفاده از کرم‌پودر و پس از شستن آن از روي پوست نيز استفاده از کرم‌هاي روز و شب و کرم‌هاي مرطوب کننده ضروري است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: 28 آبان 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com